بین مطالب وب سایت جستجو کنید

بهترین نیستیم ولی بهترین ها را برای شما ارزو مندیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
admin
21:2
پنج شنبه 27 تير 1392

شرکت Ubisoft که ما آن را از بازی هایی همچون: Far Cry و Assain’s Creed می شناسیم به تازگی اعلام کرد که هک شده است.

با هک شدن یکی از وب سایت‌های یوبی سافت، اطلاعات شخصی کاربران آن نیز به سرقت رفت. هکر یا هکرهایی با نفوذ به سیستم‌های آنلاین یوبی سافت، توانستند به نام کاربری، ایمیل و گذرواژه کاربران زیادی دسترسی پیدا کنند.

 

آپدیت خبری: بعد از هک سایت یوبی‌سافت، کمتر از ۴۰ دقیقه کنترل سایت دوباره به دست یوبی‌سافت افتاد! این خبر مربوط به یک هفته پیش می‌شود.

یوبی‌سافت Ubisoft هک شد!

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که یک حساب Uplay دارید یا در طول سال‌های اخیر از بازی‌های یوبی سافت استفاده کرده‌اید، سریعا به حساب پست الکترونیک خود مراجعه کنید و با استفاده از ایمیلی که احتمالا از طرف این شرکت دریافت کرده‌اید، مراحل مورد نیاز برای بازیابی گذرواژه خود را طی کنید. البته این شرکت در ایمیل ارسالی خود از تمامی کاربران خود خواسته به تغییر گذرواژه خود، مبادرت ورزند. برای مطالعه ادامه خبر به ادامه مطلب رجوع کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 299
موضوعات مرتبط: خبر های جدید از بازی , ,
admin
20:47
پنج شنبه 27 تير 1392

چندی پیش مایکروسافت اعلام کرده بود که کنسول ایکس باکس وان در کامیک کان ۲۰۱۳ به همراه برخی عناوینش هم چون Ryse: Son of Rome قابل بازی خواهد بود.امروز سونی نیست بیکار ننشت و برنامه ها و بازی هایی که در این نمایشگاه از آن ها نمایش خواهند داشت را مشخص کرد.

PlayStation4-FeaturedImage

تعداد بازدید از این مطلب: 434
موضوعات مرتبط: خبر های جدید از بازی , ,
admin
20:45
پنج شنبه 27 تير 1392

باز هم تریلری دیگر از بازی Saints Row IV منتشر شده است که در حال جشن گرفتن بازگشت Johnny Gat هستند. این بازی در ۲۰ آگوست در آمریکای شمالی و سه روز بعد در اروپا منتشر خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 475
موضوعات مرتبط: خبر های جدید از بازی , ,
admin
20:36
پنج شنبه 27 تير 1392

watch-dogs-box-art-header-2

با توجه به اظهارات «تونی کی» معاون رئیس بخش فروش و بازاریابی «یوبی سافت» اینطور که معلوم است عنوان «سگ های نگهبان» همانند سری «فرقه قاتلین» به یک فرنچایز بسیار طولانی تبدیل خواهد شد و شرکت یوبی سافت برنامه بلندمدتی برای این سری دارد. همچنین او اعلام کرد شرکت بازی را شروع به ساخت نخواهد کرد مگر این که قابلیت فرنچایز شدن را در اَن ببیند. این نکته مشخص است که شرکت «یوبی سافت» یکی از با برنامه ترین کمپانی های بازی سازی است اما هنوز چندین ماه تا عرضه بازی اصلی مانده است و تقریبا تایید شده که نسخه دوم نیز خواهد امد.

بقیه مطالبات در ادامه مطلب وجود دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 355
موضوعات مرتبط: خبر های جدید از بازی , ,
admin
20:34
پنج شنبه 27 تير 1392

شرکت سرگرمی تفریحی راویو (Rovio Entertainment) اعلام کرد که Angry Birds Star Wars II در ۱۹ سپتامبر بر روی دستگاه iOS منتشر می‌شود.

رونمایی از Angry Birds Star Wars جدید

 

این بازی داستانی جدید خواهد داشت، البته با ۳۰ شخصیت جدید از جمله شخصیت‌های معروفی چون Anakinی جوان، Mace Windu ،General Grievous ،Darth Maul … و همچنین Jar Jar Binks. همچنین گزینه‌ای برای “Join the Pork Side” (به خوک‌ها بپیوندید) وجود دارد و با خوک‌های شرور و فاسد می‌جنگید. ادامه خبر در ادامه مطلب…

تعداد بازدید از این مطلب: 426
موضوعات مرتبط: خبر های جدید از بازی , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


  • قالب وبلاگ
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رایان گیم و آدرس rayan game.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • ارسال لینک

بازی مورد علاقه شما؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وبلاگ کار خود را از 1392 شروع کرده و امید واریم با یاری شما یکی از بهترین ها باشیم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به رایان گیم بزرگترین مرجع دانلود ترینر .بازی و ... مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر